Subject: Rässa küla Põlluaia detailplaneeringu algatamisest teavitamine
From: Maa- ja planeeringunõunik <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 16:45:24 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Planeerimisseaduse § 128 lg 8 kohaselt teavitame Teid, et Muhu
Vallavolikogu algatas oma 06.08.2025. a otsusega nr 230 Rässa küla
Põlluaia katastriüksuse detailplaneeringu ja kinnitas detailplaneeringu
lähteseisukohad. Vastav otsus on lisatud käesolevale kirjale.
Planeeringuala suurus on 12518 m2 ja see hõlmab kogu ulatuses Rässa küla
Põlluaia katastriüksust (47801:008:0690).

Hetkel kehtib planeeringualal Muhu Vallavolikogu 18.08.2010. a otsusega nr
65 kehtestatud Rässa küla Põllu detailplaneering, millega kavandati nelja
elamukrundi moodustamist ning igale krundile elamu ja abihoone rajamist
(suurima ehitusaluse pinnaga kokku 200 m2). Veevarustus kavandati
individuaalsete puurkaevude ning reovee kogumine kogumismahutite kaudu.
Tänaseks on planeering osaliselt ellu viidud. Moodustatud on
planeeringujärgsed krundid (sh Põlluaia), osaliselt on rajatud
planeeringujärgne hoonestus.

Käesoleva detailplaneeringu eesmärgiks on Põlluaia katastriüksusele
täiendava ehitusõiguse määramine. Lisaks olemasolevale hoonestusele
soovitakse rajada veel kaks abihoonet. Samuti soovitakse muuta
kanalisatsiooni lahendust ning kavandada planeeringualale biopuhasti ja
imbväljak.

Täiendav info [email-masked] <mailto:[email-masked]> , 4530680

Lugupidamisega

Pille Tamm

maa- ja planeeringuspetsialist

Muhu vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 453 0680

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/> www.muhu.ee